1. Ce ar trebui să știe despre tine cei ce ne citesc?
Sunt o persoană veselă, comunicativă, căreia îi place să împărtășească cunoștințele cu cei din jur. Am început studiul limbilor străine încă din gimnaziu, apoi am continuat pe tot parcursul liceului și al facultății. Deși am urmat studiile Universității Naționale de Muzică București, pasiunea mea pentru limbi străine nu s-a stins. Am început să lucrez ca profesor de limba engleză la un afterschool, predând muzică și engleză, apoi am continuat cu excursii bilingve engleză-spaniolă pentru turiști străini în România.
2. Faptul că ai absolvit și Universitatea Națională de Muzică București, te-a ajutat să îmbini ușor orele de limba engleză cu activitățile artistice?
Da, faptul că am absolvit Universitatea de Muzică, mă face să îmi doresc ca toate orele să fie interactive, iar cântecele și activitățile artistice să fie nelipsite! De asemenea, acest lucru îmi oferă posibilitatea de a îmbina predarea limbilor străine cu diverse activități (precum role-play games, crafting), punând accentul pe imaginație!
3. Când ți-ai descoperit pasiunea pentru limbi străine?
Pasiunea pentru limbi străine a fost întotdeauna acolo, încă de la gradiniță, unde învățam cântece în engleză fără să știu neapărat ce înseamnă, doar pentru că îmi plăceau cum sună. Pe măsură ce am crescut și am început să aprofundez cunoștințele, am îndrăgit varietatea metodelor de predare, oportunitatea de a crea la fiecare topic un întreg scenariu asemănător unei povești cu introducere, cuprins și încheiere.
4. Știu că predai multe cursuri copiilor de 4-6 ani, care este cea mai mare provocare?
Cea mai mare provocare pe care am întâmpinat-o predând unor copii atât de mici este menținerea atenției pe durata întregului curs.
5. De la ce vârstă recomanzi studierea unei limbi străine?
Studiul unei limbi stăine este benefic pentru dezvoltarea mentală a copilului, începând cu vârsta de 3 ani, sub formă de jocuri și cântece, fără a impune un anumit nivel. La această vârstă, copiii învață prin puterea exemplului, fără a conștientiza că sunt într-un proces de învățare.
6 . Care consideri că este tipul de profesor pe care îl apreciază copiii?
Tipul de profesor pe care îl aplic și care am văzut că place copiiilor este profesorul-prieten, apropiat și bun cunoscător al cursanțior săi, comunicativ, deschis discuțiilor pe mai multe domenii, gata să raspundă curiozităților copiilor cu răbdare, drag și simț al umorului.
7. Cum ți s-a părut experiența Echo de anul acesta?
Acesta a fost primul meu an la Echo Kids și a fost un prim pas într-o frumoasă colaborare. Această perioadă, ne-a arătat cât suntem de adaptabili și că putem face oricărei situații, împreună!