Our holiday English

Fie că ne planificam vacanța ori că ne întorceam din odihnitoarele concedii, am găsit cursurile de vară de la Echo Kids provocări intelectuale interesante, variate. Organizate în jurul unor tematici numeroase, în lunile iulie și august, experiențele de studiu s-au îmbinat cu dinamismul trainerilor și interacțiunea participanților.

Cei mici din Echo au participat, așadar, la Let’s discover wild life!, sesiunea la care lumea lor de basm s-a îmbogățit cu noi noțiuni de vocabular, dintre care, ce-i drept, unele s-au bucurat de mai multă apreciere decât altele: de pildă koala, hippo, rhino sau kangaroo. Exercițiile orale i-au stimulat, astfel că orice moment în care flashcard-urile erau așezate face down ori face up, cursanții au știut foarte bine despre ce animal purtau discuții ori care dintre ele lipsea. O scurtă amestecare a imaginilor și apoi denumirea fiecăreia, numărarea unora dintre animale ori alte jocuri pe podea, toate i-au entuziasmat pe copii. Desigur, amuzamentul a fost major când mimarea apoi ghicirea personajului și-au luat partea cuvenită din lecția de curs. Însă dincolo de interacțiunea între cursanți ori profesor- cursanți, la aceste cursuri atenția a căzut și asupra structurilor gramaticale fundamentale studiului aprofundat de mai târziu. De aceea nu mai constituie o problemă This is an alligator ori Yes, it is a panda/ No, it is not an octopus. Și le-ar fi ușor să spună și The lion is next to the penguin ori The seal is in front of the snake.

Școlarii noștri, de cealaltă parte, au dialogat despre activitățile lor zilnice. Cum ar arăta o zi obișnuită pentru ei? Ei, sleeping ori waking up, going to school ori going to bed, doing homework ori having fun with friends, getting dressed ori getting undressed, having lunch, having a break și multe altele, în funcție de curiozități, toate acestea prefered sau not liked, se pot întâmpla in the morning sau in the evening, always, sometimes sau chiar never. Ba pot lua loc la diferite ore, așa că, la finalul sesiunii, structuri complexe au putut fi nu numai alcătuite și comunicate, ci și corect scrise de către participanți. Într-un ritm mai alert, imaginile au fost vizibile, ascunse ori ridicate în momentul menționării, când denumite, când așezate în coloana potrivită ori descrise în detaliu.

Ca atare, copiii au explorat și alte câmpuri de cunoaștere decât cele de la cursurile obișnuite, lucru binevenit în ceea ce privește cunoștințele lor dar și dezvoltarea de alte interese.

0737 769 145
× Contactați-ne pe WhatsApp!